Terugblik Nieuwjaarsontbijt 2016

Nieuwjaarsonbijt 6 januari 2016 in Fellini

Wat is het vroeg. Op 6 januari stappen we rond 7 uur de auto in om samen met andere NONners het nieuwe jaar in te luiden. Gelukkig voel je je meteen welkom als je Fellini binnenstapt, het is er heerlijk warm en de geur van verse croissants komt je al tegemoet.

Nieuwjaarsontbijt 2016

Na een (non)alcoholisch drankje en nieuwjaarswensen van mede-ondernemers gaan we aan tafel. Een prachtig buffet staat al opgesteld tegen de achterwand, maar eerst krijgt Menno Godthelp het woord. De voorzitter kijkt terug op 1996, niet zo’n bijzonder jaar, behalve dan dat het NON werd opgericht. Wat betekent dat 2016 dus een jubileumjaar is voor het ondernemersverbond. Achter de schermen bruist er al van alles, met name in de evenementencommissie en de PR-commissie. Onder het motto Let’s make NON-sense wordt het jubileum in gepaste netwerkstijl gevierd.

Met het bedanken van zijn mede-bestuursleden slaat Menno een bruggetje naar een tweede onderwerp: hij heeft besloten om het voorzitterschap neer te leggen en roept kandidaten op om zich te melden om het stokje van hem over te nemen. ‘Het is een leuke plek, je leert veel mensen kennen en je werkt met mensen die actief betrokken zijn.’

Hij rondt af met te zeggen dat het NON een organisatie is die energie geeft, doordat leden hun energie geven, dat het NON mensen verbindt, in de tijd dat het bestaat zijn er allerlei samenwerkingsvormen ontstaan, en vooral dat er een enorm enthousiasme leeft binnen het NON. ‘We gaan een mooi lustrumjaar tegemoet!’

Daarmee is het buffet geopend.

Nieuwjaarsontbijt 2016

 

Suzanne Glorie heeft haar plek in de evenementencommissie verruild voor de bestuurscommissie van Le Champion. Natasha Ioppi heeft haar plek ingenomen. Zij verteld vol vuur over de voorbereidingen van de jubileumactiviteiten. Omdat het NON al twintig jaar een plek is voor ondernemers om te netwerken en hun ondernemerszintuigen te ontwikkelen, zal het jubileum in het teken staan van netwerken en vieren. Tijdens het evenement Let’s make NON-sense kunnen we verwachten dat onze zintuigen worden geprikkeld. Exacte invulling blijft nog even een verrassing, maar noteer alvast 18 februari in je agenda en meld je aan als je dat nog niet gedaan hebt!

Kemal Dirlik schetste de belangrijkste doelen voor 2016 namens de PR-commissie.
– Verhogen van de naamsbekendheid van Het NON, daarvoor worden Social Media een speerpunt. Hiertoe is een video gemaakt. https://www.youtube.com/watch?v=zFfFN3C5bkg
Laten we die als NON-leden zoveel mogelijk liken en delen.
– Kennis delen van, door en met ondernemers, niet alleen online, maar ook met behulp van activiteiten. Vincent Smith doet hiervoor de aftrap met twee Go Social workshops eind januari/begin februari.
Onder het motto: NON goes social gaat Het NON een mooi jaar tegemoet!

Secretariaat het NON
p/a Omring 16
1702 NA Heerhugowaard
Tel. (06) 21 84 22 89
info@hetnon.nl

bankRabobank – (Hoofdsponsor)
Postbus 133
1800 AC Alkmaar
Tel. (072) 567 45 00
www.rabobank.nl